Selasa, 4 Januari 2011

tinggal berjauhan

tinggal single,mesti lh hidup ala-ala bujang.balik keje baring2 ,tgok tw, layan fb xpayah masak utk sp2.malam2 tunggu suami balik keje bergayut manja dalam telefon.weekend baru dpt jumpa,itu pun cuma dua hari sabtu ahad.aku lak off jumaat sabtu.haih..d terengganu &shah alam hari cuti x sma.hri ahad, aku di opis gelisah nk balik  jumpa suami ,d opis pn bkn ada keje sgt.klau balik kne marah dgn bos lak.ptg nnti dh suami nk balik shah alam.klau dpt cuti lama sket mcm pasangan kekasih je dri pagi sampai pagi x mau bpisah.Indahkan hidup mcm tu.dh kawin tapi x payah b'tnggunjwb uruskan rumahtangga.tak de gaduh2 sbb masa bersama t'lalu berharga.yang x sanggup aku hadapi hari2 menangung rindu pd suami.




bila lah agaknya aku dpt tinggal serumah b'sama suami.moga2 aku dpt tinggl b'sama sblm b'salin anak yg p'tama ni.ada sebab kenapa Allah 'lambat ' atau 'cepatkan' ssuatu keinginan kita.dengan kata2 ni m'buatkn aku lebih matang & b'sabar dgn ujian yg d beri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan